Udruženje Srce za djecu oboljelu od raka, od početka djelovanja i rada sa djecom oboljelom od malignih bolesti, susretalo se sa različitim problemima i izazovima u tretiranju gubitka kose i nabavke medicinskih perika za malene pacijente koji se nalaze u Roditeljskoj kući.

U protekle dvije godine Udruženje je pokrenulo i više puta godišnje realizira projekat pod nazivom “Moja kosa, Tvoja kosa”, kako bi svoj djeci koja trenutno ili trajno izgube svoju kosu vratili samopouzdanje. Tokom godine širom BiH kreiraju se eventi gdje se pozovu svi donatori kose, te se uz interesantan event prikupe velike količine zdrave kose, od koje specijalno obučeni vlasuljari kreiraju perike za stanare Roditeljske kuće.

“Iskreno smo zahvalni na svesrdnoj podršci svih dobrih ljudi i kompanija koji pomažu našim malim herojima. Mnogo nam znači kada znamo da kompanije ulažu u svoj sektor društveno – odgovornog poslovanja i da se naša dječica imaju na koga osloniti. Ovom prilikom posebno bih se želio zahvaliti kompaniji EZ i brendu Ella na ovakvoj vrsti promocije i prodške projektu ‘Moja kosa, Tvoja kosa'”, izjavio je Fikret Kubat, direktor Udruženja Srce za djecu oboljelu od raka.

Prateći svjetske trendove u proizvodnji, ali i poslovanju općenito, kompanija EZ Group iz Busovače, prati i trendove kada je u pitanju društvena odgovornost, pa je na sebi svojstven način odlučila podržati, uz pomoć svojih kupaca i projekat “Moja kosa, tvoja kosa”.

“Kompanija EZ Group djeluje na tržištu BiH već 30 godina. Tokom svih godina djelovanja, trudili smo se da pored razvoja odličnih proizvoda, praćenja svjetskih standarda u svim sferama poslovanja, nesebične pomoći lokalnoj zajednici, budemo i na ovaj način društveno osviješteni. Nakon kreiranja plana za 2019. godinu, došli smo na ideju da pomognemo ovaj projekat, te da u naredna četiri mjeseca koliko kampanja bude trajala, doniramo 5 posto od ukupne prodaje Ella šampona svih vrsta i pakovanja”, izjavio je Mahir Mujić, generalni direktor EZ Group.

Podrška kompanija, ali i javnosti uopšte, na bilo koji način pomaže Udruženju, ali i njegovim korisnicima.

“Ovo će biti velika pomoć za nastavak projekta ‘Moja kosa tvoja kosa’. Hvala brendu Ella na podršci koju iskazuju i na taj način ulažu u jedan od najhumanijih projekata u regionu. Vjerujemo da će njihov doprinos mnogo značiti za naše mališane i da ćemo uz njihovu pomoć napraviti još mnogo perika za djecu koja su pretrpjela privremeni ili trajni gubitak kose”, izjavila je Nermina Ćuzović, koordinatorica projekta “Moja kosa, tvoja kosa”.

Lejla Šuman, menadžerica proizvoda i marketinga u kompaniji EZ Group navela je da ovaj projekat ne bi bilo moguće realizirati bez podrške partnera koji su na neki način uzeli učešće u ovoj kampanji. “Posebnu zahvalnost u ime kompanije EZ Group i Udruženja Srce za djecu željela bih iskazati prema kompanijama Bingo, Konzum, Best, Kort marketi, Amko komerc, Penny marketi, te drogerijama CM i DM. Isto tako voljela bih još jednom istaknuti da će kampanja biti realizirana od 1. maja do 31. augusta 2019., nakon čega ćemo javnost upoznati sa tačnim iznosom donacije”, izjavila je Šuman.

Proizvodni asortiman Ella šampona sastoji se od sedam vrsta i to češnjak, argan, kopriva, lavanda, breskva, kamilica i med, a dolaze u pakovanjima od jednog litra i 250 mililitara.